Diagnostyka zawieszenia jest bezpłatna przy późniejszej naprawie. Nawet jeśli zdecydujesz się odłożyć naprawę zawieszenia na później, przy kolejnym zgłoszeniu koszt diagnostyki zostanie odliczony od całkowitej kwoty naprawy. W pozostałych przypadkach cena diagnostyki zawieszenia wynosi 50 zł.
Obecnie samochody są coraz lepiej wyposażone. Tylko przy pomocy nowoczesnego sprzętu można przeprowadzić pełną diagnostykę komputerową. Zatrudniamy wyłącznie profesjonalistów, którzy wykorzystują najnowocześniejszy sprzęt i technologie.
Wymiana klocków hamulcowych
Usługa wymiany oleju w naszym serwisie obejmuje również diagnostykę wycieków. Podczas wymiany oleju silnikowego należy całkowicie spuścić stary olej i wymienić filtr oleju. Dopiero potem wlewamy nowy olej. Usuwamy również ślady starych wycieków oleju z miski olejowej silnika, jeśli takowe są widoczne.
Wymiana klocków i tarcz hamulcowych jest prawdopodobnie najczęstszą usługą wykonywaną na stacjach benzynowych w Warszawie. Cena zależy od samochodu, ale nie różni się znacząco.
Wymiana podpórek stabilizatora
Zaleca się wymianę amortyzatorów co 20 tysięcy kilometrów. W przypadku pęknięcia kolumn amortyzatora, uszkodzone zostają tuleje stabilizatora, co może wiązać się z koniecznością gruntownego remontu zawieszenia.
Wymiana sworznia kulowego
Regularna wymiana górnego sworznia kulowego zapewni bezpieczeństwo i pełną funkcjonalność całego zawieszenia.
Wymiana tulei tłumiących jest często uważana przez miłośników motoryzacji za operację prostą i opcjonalną. Ten stereotyp jest całkowicie błędny, gdyż niesprawny silentblok może prowadzić do znacznie poważniejszych awarii i usterek, których usunięcie może wymagać znacznych nakładów finansowych.
Łożysko piasty jest elementem łączącym, odpowiedzialnym za jakość obrotu koła. Zepsuta część może się zablokować w najmniej odpowiednim momencie, powodując zatrzymanie koła. Z tego powodu dalsza jazda z uszkodzonym łożyskiem, a nawet przyspieszanie do 100 km/h, jest niezwykle niebezpieczne. Gdy przednie koło się zatrzyma, samochód może wpaść w poślizg i zjechać na pobocze drogi lub na przeciwległy pas.
Obecnie istnieją tylko dwa rodzaje układów zasilania paliwem: benzynowe i wysokoprężne. Głównym zadaniem układu paliwowego jest dostarczanie oleju napędowego lub benzyny do silnika spalinowego za pomocą specjalnych przewodów.
Wymiana rozrusznika/generatora
Uruchomienie silnika spalinowego uzależnione jest od sprawności rozrusznika. Generator – zapewnia zamianę energii mechanicznej silnika na energię elektryczną i jej późniejsze przekazanie do akumulatora.
Wymiana paska/łańcucha rozrządu
Stacja obsługi, warsztat samochodowy. W naszym serwisie w Warszawie oferujemy naszym klientom wymianę sprzęgła (tarczy sprzęgła, linki sprzęgła, kosza, koła zamachowego, widełek sprzęgła) oraz wiele innych usług. Koszt naprawy (wymiany sprzęgła) w zależności od auta waha się od 650 do 1500 zł.
Pasek rozrządu to zamknięty gumowy pierścień z jednostronnymi zębami. Ich głównym celem jest zapewnienie wyższego poziomu przyczepności i właściwości antypoślizgowych dzięki mechanizmom. Pasek rozrządu dobiera się indywidualnie do każdego pojazdu, gdyż nie ma produktów uniwersalnych.
Masz jakieś pytania odnośnie naszych usług? Skontaktuj się z nami, omówimy wszystko szczegółowo i odpowiemy na Twoje pytania!
Ile kosztują nasze usługi?